Till innehåll på sidan
Du måste skriva minst ett tecken i fältet för att kunna söka.

Om ditt Resekort har slutat fungera kan du vända dig till ett av våra försäljningsombud eller kontakta vår Kundservice. Du får kostnadsfritt ett nytt likvärdigt Resekort.

Lista på försäljningsombud

All information från ditt gamla Resekort förs automatiskt över till ditt nya Resekort. Detta sker inom några dagar och du kan resa precis som vanligt under tiden.

Kontaktuppgifter till Kundservice

Telefon: 0771 - 55 30 00

Mejl: LT.orebro@lanstrafiken.se

Öppettider telefon, mejl och sociala medier: 

Måndag - Fredag 06.00 - 18.00

Lördag - Söndag 10.00 - 16.00

Öppettider Kundcenter: 

Måndag - Fredag 07.00 - 17.00

Helgdagar - ändrade öppettider

Besöksadress: Länstrafikens Kundservice, Resecentrum Örebro, Ö:a Bangatan 1, Örebro

Postadress: Länstrafikens Kundservice, Region Örebro län, Box 1613, 701 16 Örebro

Sociala Medier: Sök efter Länstrafiken Örebro på Facebook eller Instagram.