Har du kvar ett rabattkort från det gamla biljettsystemet kan du ta kontakt med vår Kundservice. Kundservice hjälper dig ta reda på hur mycket du har kvar på kortet. Vi för sedan över beloppet till ett nytt Resekort som reskassa.
För att vi ska kunna föra över beloppet behöver du antingen:
- Skicka in ditt rabattkort till oss
- Besöka oss på Resecentrum i Örebro.
Gamla rabattkort kan bytas ut fram till slutet av år 2024.
Kontaktuppgifter till Kundservice
Telefon: 0771 - 55 30 00
Mejl: LT.orebro@lanstrafiken.se
Öppettider telefon, mejl och sociala medier:
Måndag - Fredag 06.00 - 18.00
Lördag - Söndag 10.00 - 16.00
Öppettider Kundcenter:
Måndag - Fredag 07.00 - 17.00
Helgdagar - ändrade öppettider
Sociala Medier: Sök efter Länstrafiken Örebro på Facebook eller Instagram.