Till innehåll på sidan
Du måste skriva minst ett tecken i fältet för att kunna söka.

Vill du veta var en periodbiljett är giltig?

Ladda ditt Resekort i vår webbshop

Du når webbshopen enkelt via ikonen för webbshop högst upp till höger på webbplatsen. 

För att ladda ditt Resekort via webbshopen behöver du ha ett Resekort sedan tidigare. Du behöver också skapa ett användarkonto i webbshopen.

Information om våra Resekort

Bra att veta om vår webbshop
  • Borttappat-garanti

    När du skapat användarkontot kan du välja att registrera ditt Resekort. Genom att registrera ditt Resekort i webbshopen får du borttappat-garanti. Det innebär att du får ett nytt Resekort utan extra kostnad om du skulle tappa bort det. 

    Det nya Resekortet kommer att vara laddat med de biljetter och den reskassa som du hade på ditt gamla Resekort.

    Om du tappat bort ett Resekort

  • Se saldo och spärra

    I webbshopen kan du se ditt aktuella saldo och spärra ditt Resekort. För att se saldot på ditt Resekort behöver du logga in i vår Webbshop. När du har loggat in i Webbshopen hittar du saldot på första sidan.

  • Ladda i god tid

    Det kan dröja upp till ett dygn innan ditt köp laddas på ditt Resekort. Det gäller när du köper periodbiljetter eller laddar din reskassa i webbshopen. Vi rekommenderar därför att du utför köp och laddningar i webbshopen före kl 18.00 dagen innan du ska resa.

    Under tiden kan du se dina senaste laddningar, tillsammans med andra köp under köphistoriken eller korthistoriken.

  • Bortglömt användarnamn eller lösenord

    Tappat bort lösenordet till ditt konto för webbshopen? Klicka på länken, fyll i den mejladress du använt vid registrering av kontot. Därefter skickas ett nytt lösenord till den mejladressen.

    Jag har glömt mitt lösenord

Köp- och användarvillkor för webbshopen

Genom att använda vår webbshop godkänner du våra köp- och användarvillkor för webbshopen. Läs igenom villkoren innan du börjar använda webbshopen. 

Köp- och användarvillkor för webbshopen